Klanttevredenheidsonderzoek score 2014

In het najaar 2014 na het zeilseizoen startte NAUPAR met het maken van een overzicht van de reacties van haar klanten in 2013. Van de 546 ingevulde enquêtes kan worden geconcludeerd dat er hoge klanttevredenheid is. De respons mag representatief worden genoemd, dus de onderzoeksresultaten kunnen als volgt worden geïnterpreteerd: NAUPAR krijgt van haar klanten een 9! "Een mooie score, al zeggen wij het zelf…,” lacht Pouwel Slurink, algemeen directeur van NAUPAR. "Maar wij blijven luisteren naar onze klanten, dus wij blijven enquêtes sturen na iedere vaartocht, omdat service altijd beter kan.”

Aanbeveling

Om te kunnen vaststellen hoe onze klanten over ons denken, hebben wij hen gevraagd in welke mate hij of zij NAUPAR aan anderen zou aanbevelen. Van de 546 respondenten antwoordde 95% dat zij ons zouden aanraden aan vrienden of familie. Ongeveer een kwart van de klanten die de enquête heeft ingevuld, geeft aan dat zij bij NAUPAR zijn gekomen op aanraden van anderen.

Waarom NAUPAR?

De reden waarom mensen voor NAUPAR kiezen, zijn zeer uiteenlopend. Men kiest voor ons vanwege de 35 jaar ervaring en de professionaliteit, maar ook wegens het grote aanbod van schepen en de ruime keuze uit afvaarthavens. Men is tevreden over de website en de duidelijke offertes, de telefonische en schriftelijke communicatie en de service van de medewerkers op kantoor.

En de schepen?

Op de vraag of men het schip waarmee men heeft gezeild, zou aanbevelen aan anderen, antwoordt 88% met "ja". Waarom? Omdat het schip goed voldeed aan de verwachtingen die men van te voren had. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding blijkt te kloppen, zijn onze klanten tevreden over de faciliteiten die de schepen bieden, en speelt het maximale aantal personen een belangrijke rol in de keuze voor een schip. Maar een belangrijke reden waardoor men tevreden is, is het personeel aan boord.

Op naar een 10!

Zoals gezegd, NAUPAR blijft haar service altijd verbeteren, omdat we streven naar een 100% score. Niet vanwege de goede cijfers, maar omwille van de tevreden klant. Op naar een 10!