NAUPAR gaat samenwerking aan met GPSSpellen
NAUPAR en GPSSpellen hebben de handen ineengeslagen. Beide organisaties, die al unieke bedrijfsuitjes organiseerden, creëren door deze samenwerking de perfecte dag volop gezelligheid en teambuilding.
Meer informatie over het arrangement is te vinden op www.naupar.nl/gpsspel.
Spanning tijdens "De mysterieuze Schepenroof"
Door de krachten te bundelen is voor bedrijven de perfecte mix ontstaan voor een geslaagd bedrijfsuitje. Aan boord van een traditioneel zeilschip wordt er naar een haven naar keus gevaren. Hier wordt er in teams een spannend GPS spel gespeeld, dat veel wegheeft van het populaire televisieprogramma "Wie is de mol?". Samenwerking, snelheid, inzicht en tactiek zullen leiden naar de dief en uiteindelijk het vermiste voorwerp.
Ontspannen de dag afsluiten
De dag wordt afgesloten met de terugvaart naar de afvaarthaven. Aan boord van het zeilschip is er ruimte om te ontspannen, een goed gesprek en te genieten van een uitgebreide lunch en luxe diner. Met 16 verschillendeafvaarthavens rondom het IJsselmeer, bedient NAUPAR het grootste deel van de Nederlandse provincies.
Interactief spel
Met de beschikbare technologieën van tegenwoordig is er steeds meer mogelijk. GPSSpellen weet deze technologieën in de juiste mix samen te brengen in "De mysterieuze Schepenroof". Een GPS ontvanger leidt naar de verschillende locaties tijdens het spel, vragen en oplossingen worden per SMS verstuurd en natuurlijk is het met de steeds meer opkomende smartphones, voor de hand liggend dat teams vraagstukken opzoeken op internet. Het interactieve karakter gecombineerd met een ouderwetse speurtocht, maakt dat er voor iedereen een aansprekend element in het spel zit en men van begin tot eind geboeid blijft.
Verschillende havens decor voor "De mysterieuze Schepenroof"
"De mysterieuze Schepenroof" wordt op dit moment aangeboden in Kampen, Hoorn en Lelystad, maar wellicht zijn er in de toekomst ook mogelijkheden om het arrangement uit te breiden naar de andere havenstadjes rondom het IJsselmeer.