NAUPAR werkt samen met beoordelingspartij KiyOh
Sinds november 2014 werkt NAUPAR samen met KiyOh. NAUPAR vindt het belangrijk om de kwaliteit te waarborgen, niet alleen van onze schepen maar ook van het boekingskantoor zelf. Deze onafhankelijke beoordelingspartij toont zowel de positieve als negatieve reviews en dat maakt het voor nieuwe klanten makkelijker om een keuze te maken. Wat blijkt: NAUPAR scoort met een 9,3 als gemiddelde heel erg goed!
Beoordelingspartij KiyOh
Voorheen werkte NAUPAR met ZOOVER. Het nadeel van ZOOVER is dat men hier alleen de schepen van NAUPAR kan beoordelen en niet het bedrijf en de service zelf. Met KiyOh is dit wél mogelijk. KiyOh is een specialist in klantbeoordelingen en wordt inmiddels al door duizenden bedrijven en webshops ingezet.
Nieuwe klanten
Met name voor mensen die nog nooit met NAUPAR gevaren hebben, is KiyOh een fijn hulpmiddel. U leest hier namelijk álle reviews, ook de (eventuele) negatieve. NAUPAR stuurt al haar klanten na afloop van de vaartocht een mail met daarin de vraag of ze een beoordeling willen schrijven. Deze verschijnt vervolgens direct online, zonder dat er eerst gekeken wordt of de review positief/negatief is. Op die manier ziet u, als nieuwe klant, een zo volledig mogelijk beeld van het bedrijf.
Wilt u NAUPAR ook beoordelen? Graag! U kunt hier een review schrijven.