Corona
Algemene informatie Corona
Niets staat het zeilseizoen in de weg en wij kijken er naar uit u aan boord van onze traditionele zeilschepen te mogen verwelkomen.
Loop geen risico met uw boeking in 2023/2024
We bieden u graag een veilig en onbezorgd verblijf aan boord van de schepen. Of corona helemaal weg is weten we nu nog niet. Wel kunnen we u verzekeren dat als de Nederlandse Rijksoverheid i.v.m. COVID-19 opnieuw maatregelen oplegt waardoor uw vaartocht niet kan/mag doorgaan in de door u gereserveerde periode, u kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- Informeer bij ons of het mogelijk is met een groter schip of met meerdere schepen te reizen indien er een minimumafstand in acht moet worden genomen of er een limiet aan het aantal deelnemers of aantal huishoudens per hut is.
- Uw zeiltrip eenmalig en kosteloos verzetten naar een later tijdstip.
- Uw geld terug indien u niet kunt of wilt omboeken.
Zie voor actuele informatie over COVID-19 de website van de Rijksoverheid en RIVM
- De website van RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) voor actuele informatie over het coronavirus en de ontwikkelingen in Nederland
- De website van Rijksoverheid over de Nederlandse aanpak en maatregelen tegen het coronavirus en een kort overzicht van de coronamaatregelen die nu gelden.
- Het advies van Rijksoverheid als u op vakantie in Nederland wilt.
Wilt u meer lezen over een schip huren en wat wel kan tijdens corona?
Kijk op de pagina over een schip huren in Nederland tijdens corona.
Veel gestelde vragen over corona / COVID-19 en uw zeiltrip
We begrijpen het als corona vragen oproept over uw boeking bij NAUPAR. Daarom hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden hieronder voor u op een rijtje gezet.
Vraag en antwoord
-
Zijn er bijzondere annuleringsvoorwaarden vanwege COVID-19?
De afgelopen jaren hebben ons geleerd dat het verloop van de COVID 19-pandemie bijna onmogelijk te voorspellen is. Mocht de Nederlandse Rijksoverheid m.b.t. COVID-19 maatregelen opleggen, waardoor uw vaartocht niet kan/mag doorgaan in de door u gereserveerde periode, dan kunt u uw zeiltocht eenmalig en kosteloos omboeken en indien u dit niet wenst, krijgt u uiteraard uw geld terug. Als u daarentegen op eigen verzoek annuleert en de reis had kunnen worden uitgevoerd, zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing. -
Mag ik naar Nederland reizen en aan welke verplichtingen moet ik voldoen?
Wanneer u van buiten Nederland naar Nederland wilt reizen, houdt dan in de gaten wat uw lokale overheid adviseert over het reizen naar Nederland. Alle informatie over het binnenkomen van Nederland vanuit het buitenland vindt u hier. -
Heeft u een andere vraag m.b.t. COVID-19 en uw zeiltrip?
Wordt uw vraag niet beantwoord op deze pagina, mail dan uw vraag naar onze serviceafdeling. Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag te reageren.
Chat
Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.
Contactformulier
Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.
E-mailadres
U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.