Boekingsinformatie


De opdrachtbevestiging

Als u het schip van uw keuze heeft geboekt dan krijgt u van ons binnen 2 werkdagen per e-mail een opdrachtbevestiging. Hierin staat precies wat u heeft geboekt (welk schip, wanneer en met welke extra services).

Lees deze bevestiging goed door en controleer zorgvuldig of alles klopt. Laat het ons zo spoedig mogelijk weten als uw boeking aangepast moet worden. De opdrachtbevestiging is geldig tot een week na dagtekening, dus geef uw akkoord en eventuele aanpassingen sowieso binnen die tijd door. Na deze week vervalt uw boeking en kunt u hier geen rechten meer aan ontlenen. U vindt hierover meer informatie bij Plan en Boek.

De reissom en wanneer u die moet betalen, staat ook in de opdrachtbevestiging. Dit hoeft u niet gelijk over te maken, u krijgt hiervoor een factuur van ons.

Bij de opdrachtbevestiging doen we u ook een aanbod voor een reis- en/of annuleringsverzekering. U hoeft hier geen gebruik van te maken. We adviseren u echter om niet onverzekerd op reis te gaan.

De algemene voorwaarden die op uw reis van toepassing zijn, sturen we ook mee bij de bevestiging, net als informatie over de rechten en plichten die u als gast aan boord van het schip heeft. Dit zijn uw zogenaamde ‘keyrights’. Ons advies is om ook deze informatie zorgvuldig te lezen.

Naar service & contact

Vraag en antwoord

  • Wanneer krijg ik de factuur?

    U ontvangt uw factuur nadat u akkoord heeft gegeven op de opdrachtbevestiging.

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Met een groep jongeren zeilen in Nederland of op Plastic Soup Expeditie? Vraag de gratis inspiratiegids aan.