Boekingsinformatie
Voorwaarden en condities
Wanneer u een pakketreis via ons boekt, zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn opgesteld in overleg met verschillende consumentenorganisaties. Lees de algemene voorwaarden altijd aandachtig door, zodat u weet wat uw rechten en plichten zijn en u niet voor verrassingen komt te staan.
Algemene voorwaarden
Deze onderwerpen zijn opgenomen in de algemene voorwaarden
- Toepasselijkheid: voor wie en voor welke reizen gelden deze voorwaarden?
- Het aanbod: op welke manier mag een ondernemer zijn of haar aanbod onder de aandacht brengen, en wat moet er minimaal in het aanbod staan?
- De overeenkomst: hoe komt de overeenkomst tot stand en hoe wordt dat vastgelegd?
- De betalingsvoorwaarden: wanneer moet u betaald hebben en wat zijn de rechten van de ondernemer als u niet betaalt?
- Annulering: wat zijn uw rechten en plichten als de ondernemer annuleert en andersom: wat zijn de rechten van de ondernemer als u annuleert.
- Rechten en plichten van de ondernemer: op allerlei gebieden, van niet kunnen uitvaren door slecht weer tot gestegen brandstofprijzen en van afmelding van een deel van de gasten tot het aanpassen van vaarroutes.
- Uw rechten en plichten: op allerlei gebieden, van de bagageregels tot huisdierregels, en van de verplichting voor het opvolgen van aanwijzingen van de bemanning tot het meenemen van drugs of gevaarlijke stoffen aan boord.
- Non-conformiteit: wat gebeurt er als de overeenkomst niet wordt uitgevoerd zoals afgesproken?
- Ontbinding en opschorting: onder welke voorwaarden mag u (of de ondernemer) de reis niet laten doorgaan of verplaatsen?
- Aansprakelijkheid: in welke gevallen moet u (of de ondernemer) betalen voor schade of persoonlijk letsel?
- Overmacht: wanneer is iets overmacht en wat is daarvan het gevolg voor u en/of de ondernemer?
- Hulp en bijstand: wanneer moet de ondernemer u helpen en wie betaalt dat?
- Insolventie: wat gebeurt er als een ondernemer failliet gaat of door andere omstandigheden niet genoeg geld meer heeft om zijn afspraken met u na te komen?
- Klachten: waar kunt u een klacht indienen, bij wie en wanneer moet u dat (uiterlijk) doen?
Overige voorwaarden en condities
Chat
Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.
Contactformulier
Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.
E-mailadres
U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.